Durata de livrare: 24-72h
Invinge labirintul, rupe vraja!
A fost odata ca niciodata ... Descoperiti magia basmului clasic cu acest original joc de puzzle.
Puteti ajuta cavalerul sa ajunga la castelul Frumoasei Adormite? Sau poate ati prefera sa ajutati Frumoasa Adormita sa evadeze singura? Incercati sa gasiti calea de la intrarea in labirint pana la castel ... fara sa va rataciti!
Poate ai prefera sa joci ca dragon? Apoi obiectivul jocului devine opusul! Plaseaza dragonul in labirint astfel incat sa blocheze toate caile spre castel, impiedicand cavalerul si Frumoasa Adormita sa se intalneasca.
Jocul include 60 de provocari (30 cu dragonul si 30 fara). De asemenea, acesta ofera o carte ilustrata cu o interpretare moderna a poveștii originale. Spor la joaca!
Numar jucatori: 1
60 de provocari
Cum se joaca?
Pasul 1. Alege o provocare. Pozitioneaza cele 4 piese ale labirintului in interiorul placii de joc conform imaginii. Fiecare piesa labirint are o floare colorata intr-unul dintre colturi, astfel incat sa-ti fie mai usor sa pozitionezi corect piesa. Pozitioneaza castelul pe piesa labirint unde este floarea rosie. Pozitineaza cavalerul la intrarea in labirint (vezi sageata), iar pe Frumoasa Adormita la poarta castelului.
Pasul 2. In jumatate dintre provocari te vei juca cu cavalerul, iar in cealalta jumatate cu Frumoasa Adormita.
Sageata Albastra (cavalerul): Pornind pe intrarea labirintului, gaseste si urmareste traseul corect pentru a ajunge la castel.
Sageata Galbena (Frumoasa Adormita): Gaseste cararea corecta pornind de la poarta castelului spre intrarea labirintului.
Nu ai voie sa-i ridice pe cavaler sau Frumoasa Adormita, si nu au voie sa se catere pe ziduri.
Varsta: 3-6 ani, 6-9 ani
Tema: printese, povesti clasice, cavaleri
Material: plastic
Beneficii (dezvolta): Coordonarea mana-ochi, Concentrarea, Gandirea creativa, Imaginatia, Planificarea, Orientarea in spatiu si timp, Gandirea logica
Tipuri de invatare: Logica si matematica, Construieste si deseneaza, Manevreaza