Durata de livrare: 24-72h
Stimuleaza si dezvolta rationamentul vizual si spatial al copiilor, rabdarea si perseverenta de a duce o sarcina la bun sfarsit: sa ajute Scufita Rosie sa ajunga la casa bunicii sau sa transpuna povestea in joc, in care lupul ajunge la bunica inaintea fetitei.
Brosura cu provocari este impartita in doua categorii - cele in care apare doar Scufita si cele in care apare si lupul.
Pentru inceput copiii trebuie sa aseze pe tabla de joc toate piesele din provocare, acordand atentie inclusiv pozitiei hornului casutei, care este totdeauna indicat, astfel incat usa sa indice exact unde trebuie sa ajunga drumul. Apoi trebuie sa plaseze piesele-drum pentru a conduce Scufita la usa casei bunicii sau, dupa caz, si lupul.
Numar jucatori: 1
48 de provocari
Cum se joaca?
Pasul 1. Alege o provocare. Pozitioneaza casa, copacii, Scufita Rosie si lupul pe tabla de joc conform imaginii din provocare. Atentie si la pozitionarea hornului in momentul asezarii casei pe tabla de joc.
Pasul 2. Creeaza 2 carari. Una care o duce pe Scufita Rosie la casa, si una care il duce pe lup la casa. Pe masura ce provocarile devin mai dificile vei avea nevoie de mai multe drumuri (piese).
Pasul 3. Exista o singura solutie per provocare. Poti sa verifici raspunsul corect intorcand pagina.
Varsta: 3-6 ani, 6-9 ani
Tema: povesti clasice, animale
Material: plastic
Beneficii (dezvolta): Coordonarea mana-ochi, Concentrarea, Gandirea creativa, Imaginatia, Orientarea in spatiu si timp, Gandirea logica, Planificarea
Tipuri de invatare: Logica si matematica, Construieste si deseneaza, Manevreaza